tre år senare

Har precis bokat den där enkelbiljetten, inför hemresan efter tre år i Malaysia. 

Känns ungefär som de små känslorna jag delade med mig av i det här inlägget. Efterlängtat och kul, men lite nervöst och konstigt samtidigt.

Fast en GIF kanske beskriver situationen bättre:




Obs! Väldigt slitet face, har varit en tuff vecka kan man väl säga. Har man inga mörka påsar under ögonen sina, då är man ingen elev på Raffles...

Delar med mig lite av vad som händer med slutprojektet senare ikväll, nu ska det ätas roti canai tills jag måste rulla hem igen.

Kommentarer
Postat av: elin

<3 längtar! vilken dag kommer du hem!? <3

2012-03-02 @ 18:19:51
URL: http://mittkreativakaos.blogg.se/
Postat av: Mams

Men du har en mamma o pappa som är väldigt lyckliga att den biljetten är bokad, som vi längtat.

2012-03-02 @ 21:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0