decisions, decisions...

Tack för alla hjälpsamma kommentarerdet här inlägget hörrni!


Not...


Edit: Såg precis din kommentar Elin! Tusen tack för tipset, men:


Jag valde snällhetskampanjen tillslut, mest på grund av att ingen av mina friends hört talat om det tidigare. Så förhoppningsvis blir det intressant, men mycket jobb så klart. Hade presentation igår, och mina idéer gick hem i alla fall, nu måste jag bara lösa det designmässigt.

Har en hel vecka på mig att bara fokusera på skolan nu, så det är verkligen perfekt timing. Kuala Lumpur blir en riktig spökstad under det kinesiska nyårsfirandet, då en stor del av invånarna åker till sina hemstäder och firar med familj och släkt. Jag kommer som sagt fira med plugg, och så mycket skönhetssömn. Det kan jag behöva just nu, höhö.


Har haft en riktig stressvecka, så idag jobbar jag mer på det senare. Har en laptop som vill vila, bra filmer på TVn som ska ses, naglar som ska målas, och ett nytt café på området som ska testas.

Busy life.

Kommentarer
Postat av: Elin

Meh Ida, jag som hade hela upplägget klart för baka dig snäll kampanjen med boktitel och affisch slogans och allt :-) jag såg framför mig en snällare värld med hjälp av kakor! Men du kan säkert få världen snäll utan kakor också :-) heja heja! Säg till om du behöver hjälp med något eller vill diskutera idéer! <3

2012-01-21 @ 22:06:35
URL: http://mittkreativakaos.blogg.se/
Postat av: elin

Tittade på tv4 i morse på deras morgon program där hade de en panel där de hade fått spana på varsin ska, en av dem hade lagt märket till att 2012 var ett snällare år, där folk var gladare och vänligare mot varandra och fler log. så ditt projekt kan nog ligga helt rätt i tiden ;) ville bara berätta detta! <3

2012-01-22 @ 14:08:06
URL: http://mittkreativakaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0