mitt stora huvud och eskimåninjan

För en vecka sedan så skrev jag ett inlägg om min lilla insats på ett Nooka event här i KL, då vi var en grupp designers som designade om företagets maskot med hjälp av olika material och idéer. Det var ingen tävling eller så, men våra små skapelser ska få åka runt och visas upp på liknande event i andra länder.

Nu har min lilla eskimåninja hamnat i tidningen, som även kan läsas online, så om ni vill gå och kolla in mitt inzoomade, glada huvud så kan ni göra det genom att klicka HÄR. Artikeln hoppar upp i ett nytt fönster.

Ja, där finns text också för dem som finner sådant intressant.



Kommentarer
Postat av: FirreFirdaus

Grattis, sicken klippa du är IDA! blir så inspirerad av dig, verkligen!

jag blir så ledsen att vi åker om varandra, du åker till sverige och jag for till KL. hade varit så kul att träffas i KL! men du får ge mig en lista på de plaster du älskar :D

2012-02-28 @ 16:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0