skakig monorailvideo

Här kommer videon jag nämnde i det här inlägget; mobilbildbomben.


Hemfärd á la Ida med monorail. Jag började filma då jag var en bit utanför själva innerstaden, det var skittrångt innan dess och jag hade ingenstans att hålla i mig.

Då jag filmade hade jag en stång under fönstret att hålla i, men det gick sådär så videon är skitskakig och suddig, och ibland försöker jag filma gatan undertill men då ser man bara själva rälsen. Kvaliteten är skitdålig också.


Videon varar bara i 1 minut och 46 sekunder (speedade upp det lite), så har ni inget bättre för er så...




Okej det blev en ganska failad video, men det var kul att leka runt med iMovie i alla fall.

Och så får jag äntlien återuppliva min kategori, Video. Som annars varit tom sedan min digitalkamera dog. Kanske har en anledning att införskaffa mig en ny nu, då min mobilinspelning uppenbarligen suger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0