origami on red

När jag var på Chic POP för några veckor sedan så köpte jag två små origami-pins att sätta i håret.

Jag är störtförälskad i dem, och tycker att de passar så bra i mitt nu så väldigt röda svall. Eller ruffs.


Jag vet att man säkert kunde gjort dem själv, och sparat några slantar, men jag kan knappt vika en trana av ett A4, så tänk vad mina fingrar skulle totalt massakrera dessa små, ömtåliga ting.

Som tur är, så är dessa redan sprayade så att de skyddas mot hårdhänta eller smutsiga tassar, och så regn.


Ja ja, jag är så glad för dem att jag sprang ut på balkongen och körde på ett litet poseyposey photoshoot med små söta origami i allt det röda...




Nu ösregnar det utanför, och jag tror att blixten precis slog ner i grannhuset. Eller något annat väldigt nära. Vet inte om jag ska mysa med film och popcorn, eller börja skriva mitt testamente...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0