slickepinne mitt i natten



Här sitter jag.
Har målat naglarna ljusgröna, och avnjuter nu en liten glasspinne med smak av yam.

Den är lila innuti, det är därför jag gillar den. Fast den smakar väl ganska bra ändå, såhär efter midnatt.

Imorgon var det meningen att jag och bubba skulle ta Sabina och Jimmy på canopy walk, men när bubba tänkte kolla öppettiderna såhär precis innan midnatt så visar det sig att de har stängt mellan 1 december 2010 - 31 mars 2011. Kul.

Så vi får hitta på någonting annat helt enkelt, finns ju en del fågelparker, fjärilsparker, små hindu- och buddhisttempel här och var. Och mycket, mycket annat.

Akira är inte helt besviken, han har gått och svettats hela dagen i förväg inför den långa vandringen i uppförsbacke innan man kommer upp till hängbroarna.

Men ja vi får se vad vi hittar på, det är inte precis svårt att underhålla sig i Kuala Lumpur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0