possessive love, final

Har inte gjort ett drit idag, inte haft något kul att skriva om heller. Men igår hade jag i alla fall redovisning i min illustration-klass. Visade ju detta tidigare, men så här blev mitt tidningsuppslag när jag var färdig.

Blev lite ändringar i teatergardinerna, trådarna som tjejen hänger i, en extra skylt med själva artikeln och så ändringar på rubrik-skylten. Plopparna blev liksom glödlampor istället. Projektets tema var ju kärlek och mitt var inriktat på possessiva förhållanden.

Glömde ju visa innan, men så här blev den i alla fall:


Jag är nöjd, läraren var nöjd, och nu är det dags för Project 2.

En ledtråd:

Mitt projekt kommer att involvera en mustasch.

Yup.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0