Christmas Spirit

Är vi lite trötta på julpynt och dekorationer i bloggen nu eller? Det är inte jag i alla fall, så här kommer lite julstämning från Pavilion.

Ja jag vet att jag lagt upp bilder från Pavilions Christmas Wonderland tidigare, men suddiga, tråkiga mobilbilder räknas inte. Och så är det ju ett av mina favoritmalls, så ja...


Hej hopp!



Pavilionlonlonplingplong. Med fontän.


Räkna granna granar, jag ser sex stycken. Plus en stor tårta, en massa karameller, en merry-go-round och en mindre, vit pavilion. Pavilion -> paviljong.


När jag tänker efter så hade de det förra året också, fast en guldig. Det kanske ingår i temat, att matcha namet liksom. Jaja, här är en annan view.


Jag brukar fundera över var förra årets pynt tar vägen, det verkar så slösaktigt att köra på stort då det bara används en gång. Men den här stora kulan (med vänner) stod ute vid fontänen förra året i alla fall.


Live band som spelade jazziga jullåtar framför tårtan.


Var lite sugen att räkna hur många lollipops de använde sig av, men hertigen hade nog inte orkat vänta.


Glitterglasyr någon? Hade varit roligare om något/någon hoppat ut tårtan. Som på film, surprajs!


Oh loli, loli, loli...


Enkelt och fint. Eller ja, enkelt om man jämför då.


Se men inte röra. Om man inte vill bli 'Xmas bbq', om man har otur.

Jag kom på idén att hertigen skulle låtsasslicka på den enorma klubban. Som ni kan se, så blev det inte så. :(


Färggladda horsies på den populära karusellen.


Merry-go-round-round-round-round-round-round~

Även HelloKitty var med och firade. Det är ju trots allt Asien.


Imorgon blir det lite ärenden i staden, ska kolla upp kilopris att skicka hem stuff till Sverige, både för att jag har ett litet paket att skicka tills jul (om det hinner fram) men också för att jag lär behöva skicka med saker hem då jag flyttar tillbaka i april. Fast då blir det nog till havs (mycket billigare), men vill kolla upp hur lang tid det kan ta.

Några som undrat när jag kommer hem, så kan lika bra skriva det här med.


Den 11 april, åker jag förhoppningsvis hem. Det är samma dag som min familj åker hem efter att ha varit här på semester + min examen. Mitt examensdatum är inte satt än, men det borde infalla antingen sista torsdagen i mars eller första torsdagen i april. Om vi åker samma dag så kan vi flyga ikapp och se vem som kommer först till Kastrup.


Nu blir det lite sömn och sedan fullt upp imorgon. Men det kommer kanske någon trevlig mobilblogg med mig och bubble tea som vanligt...

Kommentarer
Postat av: Tja!

11 april - tårtan är beställd!

Den där karusellen ser trevlig ut :D

2011-12-06 @ 22:52:54
Postat av: Anonym

Jahaja, förhoppnigsvis hem???? Så det kan komma fler överraskningar el????

2011-12-07 @ 21:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0