nylackad och fin

Upptäckte precis vad hemska mina naglar ser ut på den här bilden, så jag tänkte bara bevisa att mina naglar oftast ser relativt vårdade ut.


Rött lack från HM, täcker efter ett fjuttigt lager till och med, och håller ganska länge. Brukar köra på lite roligare nyanser, men nu när man ska träffa en massa släkt och vänner till Akiras familj så försöker jag hålla det lite nautralt och moget ;)

Har även passat på att klippa av dem då jag måste börja öva på Ukulele ackorden innan den japanska damen kommer hem, hihi.

På tal om att klippa av saker, wish me luck inför morgondagen då jag ska klippa luggen själv. Fast bara en liten bit.

Hoppas jag i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0