eko, ekoo, ekooo...

Hej jag heter Ida, och det är jag som bloggar här. Eller har gjort, för ett tag sedan nu. 
 
Jag skapade ju bloggen i syfte om att hålla alla mina nära och kära (okej mest mamma) uppdaterade här hemma, under mina tre år som studerande i Malaysia. 
 
Sedan jag kom hem har jag haft svårt att blogga då det plötsligt övergick från spännande resedagbok till alldeles oinspirerat vardagsblogg, vilket jag nu ångrar lite då jag äntligen börjat sakna bloggen. Så jag ska ta tag i bloggandet igen, och snarare satsa på något kul inlägg i veckan, eller bara lite bilder, istället för att försöka pressa in så många inlägg som möjligt med nada intresse. 
 
 
Så hej igen bloggen, it's nice to see you again. 
 
 
'The Return of the Ida'

Kommentarer
Postat av: Mams

Hej o välkommen tillbaka, alltid lika kul o intresant att läsa din blogg, heja heja heja

2013-01-30 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0