hurra hurra hurra

Idag är ingen vanlig dag, för det är den sjunde maj = min födelsedag, hurra hurra HURRA!

Det här året är det första då jag firar min födelsedag hemma på väldigt länge, då jag spenderat de tre senaste födelsedagarna i Malaysia.


Så dagen har firats med mysig finlunch med mams på Haralds Dotter, och nu myser jag loss med finaste brorsönerna som är här idag.

Det blir ett lite ordentligare firande i helgen med tjejerna, men än så länge har min födelsedag varit sjukt najs.


Nu, varning för kassa mobilbilder:



Kommentarer
Postat av: Firdaus

Grattis IDA! ett år äldre, 365 dagar visare eller? haha ha en fin dag! väntar spänt på din bildbomb hörruuu :D

2012-05-07 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0