tisdagsgig, In League

I tisdags kom In League till KL, och bjöd på akustiskt gig. Det är ett australienskt metalband, och jag är inte världens metalfan, men då det var akustisk show så var det ändå ganska nice.

Bortsett från In League så uppträdde även sångarens bror, Chad Blondel, och så ett gäng malaysiska band. Bland annat An Honest Mistake som är Malaysias Yellowcard, samma genre och så de har en kille som spelar fiol. Skitcoolt tycker jag.


Kameran åkte med, men då där var dåligt upplyst inne så blev det mest matbilder som vanligt.



Ja här står hela bandlistan annars. Death and a Cure var sångarens soloprojekt.


An Honest Mistake, med sitt röda hår, och fiol i bagrunden.


Chad Blondel. Som sagt så var där inte så väl upplyst, men passade på då killen med superblixten var i närheten.


Och så In League. Två av bandmedlemmarna fick sitta i soffan, då det som sagt var en akustisk show.


Och så sista bilden från cafét. Mina skor såg nästan rena och vita ut jämfört med deras golv.


Indonesisk middag på Es Teler 77.


Mie Ayam, nudlar med kyckling, grönisar och så några roliga dumplings innuti supercrackers.


Akiras mat som möjligtvis ser lite godare ut. Nasi Uduk. Ris och kyckling och sånt.


Och så efterrätten, stekt banan med choklad och ost. Har inte haft det sedan vi var i Jakarta sist, vilket var alldeles för länge sedan.


Och döm inte om ni inte testat, det är något av det godaste som finns att äta som dessert. Indonesisk delikatess ju.


Senare idag så blir det dags för ännu ett gig då Dillinger Escape Plan spelar. Något jag endast går på för att hertigen bjuder och för att stället ligger 5 minuter från lägenheten. 'Meth core' är inte riktigt min kopp te, men kameran lär ju åka med ännu en sväng ändååå.


Men nu! PLUGGA GA GA GAH...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0