två

Har haft en hemskt produktiv dag, så här kommer allt i listformat med kassa mobilbilder från dagen. 


• Tog mig till skolan med taxi på rekordtid.

• Hade samtal med mentor, allt flyter på hej och hå.


• Underhöll Tanya i några timmar då vi väntade på klassens snickare.

• Flätade Tanyas vackra, indiska hår. Hon var nöjd.


• Åt en äggmacka och någon malaysisk munkgrej till lunch.

• Fick tillbaks mina tvålförpackningar. Dock ej i prima tillstånd.


• Vek en origamifjäril till Tanya. Hon var återigen nöjd.


• Träffade snickare. Kom ej fram till något då hans pris var 800 kr mer än den förra vi träffade. Mucho crazy.

• Kom hem sent tack vare all väntan i skolan, och däckade inom en timme.

• Vaknade tre timmar senare, tack vare hungrig hertig.

• Åt en garlic butter naan till middag. MMmmmm-mmmmm.


• Åkte till la familias semesterlägenhet och upptäckte att kylen jag precis fyllt upp så prydligt var paj. Försökte klura ut skiten men det hela slutade med att allt fick åka med hem igen tills det blir fixat.

• Kom hem igen efter midnatt. Har legat i soffan med skräckis och russin sedan dess.


Och nu tänker jag sova ut ordentligt, för den första gången den här veckan.


Imorgon påbörjar la familia sin långa resa hit, och jag är mucho förvänansfull. Måste bara fixa kylskåpsfanskapet så att de får tillgång till svalkande drycker då de anländer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0