fyra

Inatt fick jag sova ut ordentligt, á la nio timmar till och med.


Sedan blev det en tur till paper shop där jag valde papper inför mitt slutprojekt, och stötte på Tanya som var där i samma syfte. Tjockleken jag var ute efter var slutsåld för tillfället, men då det bara är till min mockup så körde jag på en tjockare variant av samma papper. Aldrig tunnare. Man lär sig av sina misstag minsann.


Papperna säljs i storlek A1, vilket är storleken av fyra A3, eller åtta A4. Så de är ganska stora. Och då det handlar om ganska många ark, och att jag inte vill skära av några fingertoppar, så fick det bli ett besök hos en kille i samma kvarter som brukar skära mina papper för tre ringgit.

Helt okej price för oss som inte litar på oss själva med pappersskärare i hand. Eller ej hinner. Eller orkar. Ja.


Så imorgon blir det test print, och på fredag visas allt upp, och förhoppningsvis så godkänns det. Detta är vecka 11 av 12, så har bara en vecka på mig om det blir några ändringar, så håll alla era små tummar att jag slipper jobba ihjäl mig då la familia är här, så är ni snälla.

Kom precis hem efter att ha varit borta i lägenheten där familjen ska bo, och bäddat rent i alla sängar och bytt batterier till alla aircon. Bara fyra dagar kvar nu, hoho.


Nu ska jag jobba lite till på kalendern, här får ni en liten preview då det kommer till siffrorna. Tycker att de blir ganska bra? Om man får tycka det själv.

Ja 1 till 12 ska det vara, men har inte satt ihop allt än. Olika färg ska de vara med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0