fem

Phew. Vilken vecka. Vilken dag.


Har haft en riktig jäkla stressdag/vecka/månad här, men det börjar bli närmre och närmre min examensdag i alla fall. På fredag nästa vecka ska allt vara klart. ALLT.

Så ni får ursäkta sjukt seg blogg och bara bilder med röda ögon och mindre muntra uttryck.


Dessutom så pajade jag mina favoritbrillz i morse, på väg till skolan. Så jag fick köra runt som något utav en hipsterpirat i morgontraffiken.


Arrr! Piratface och modern version av ögonlappen.


RIP mina darlings. Okej kommer säkert försöka fixa dem, billig.. äm, sparsam som jag är.


Klagar inte, det hade ju varit svårare att köra runt med ett träben. 


En godare nyhet är att det vara ät fem dagar kvar tills la familia kommer. FEM! FEEEEM! 5!

Hur sjukt är det egentligen?

Kommentarer
Postat av: pidde

Tycker ändå att allt är snyggt på dig.

Ses snart!

Sarr vi bra puss haj



Pidde

2012-03-14 @ 15:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0