dagens outfit vs. veckans färgval

Här kommer ännu ett inlägg om mina skor.

Mest för att jag är alldeles besatt av just denna färgkombination för tillfället:


Snabb bild mitt i rulltrappan. Men det var ju färgerna jag ville visa, så den får komma upp ändå.


Den kombinationen kommer med alldeles för mycket i mina projekt just nu, väntar bara på att chefen ska stoppa mig och fråga om jag inte känner till fler färger...

Men ja, det är veckans färger för min del. Synd att jag inte har så många senapsgula plagg bara att matcha mina darlings.

Skorna då.


Tänkte förresten lägga upp några av mina senaste projekt här på bloggen, jag har ju som jag kanske nämnt, lit prestationsångest, och det går kanske att träna bort ju mer jag visar upp mina verk. Vet inte om det funkar så, men det är ju värt att testa. Och så blir bloggen lite färgggladare (japp, 'färggladare') och det är ju aldrig fel.

Men det kommer nog upp något ikväll, först ska jag och hertigen ut och dricka milo ice på vårt stammisställe. Hayhaaay.


PS. 'Milo ice' serveras på varenda mamak stall, och är ungefär Malaysias 'kall o'boy'. Här blandas chokladpulvret i hett vatten för att drycken ska bli 'len och chokladig' (plulvret löses ej upp i kall dryck), och kyls sedan ner med hjälp av is. Omnom.

Kommentarer
Postat av: Maria

Dina skit är skitcoola! Och färgen passar dig super! Sen har du ju ett superfint halsband med ;) Nu är det bara lite mer än 2 månader kvar! Kan du fatta det? 2 MÅNADER! Jag längtar så himla mycket efter att få komma ner till dig/er :) Och din familj längtar minst lika mycket! Hoppas att du trivs bra på jobbet! :) Puss och kram

2012-01-11 @ 15:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0