turquoise love story

Jag fick ju min första lön förra veckan, och tänkte spendera den på boken Listomania, som jag nämnt tidigare.

Men så kom jag på att jag har velat införskaffa mig ett par turkosa vans i ungefär 6 månader. Om inte längre.

De jag kollat in tidigare var självklart slut (och har nog varit det i några månader), så då grät jag en skvätt.


MEN! Som tur var hade de fått in nya, ännu phetare OCH turkosare (ja, ni läste rätt, turkosare) vans, i min storlek FÖR EN GÅNGS SKULL.


Så jag blev kär och slog till. Och har dem på mig idag (var så excited att jag nästan kom sent för att jag skulle hinna snöra dem ordentligt imorse) och har dansat mig fram mellan tågbyten och gångavståndet till jobb.


Så här såg de ut på tåget:




Och så här ser de ut 'in action':



True story.

Kommentarer
Postat av: Firdaus

Man kan inte annat än älska den färgen! good choice!

jag var där i två dar, ville få tag på dej haha, visste dock inte hur. hade varit kul om du kunde guida mig, men det var en riktig snabb och spontan resa, pappa skulle hälsa på någon så jag hängde på. blev dock inte mycket kul för min del!!

2012-01-11 @ 10:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0