time to click the 'x'

Jobb + skola + jobb + skola + jobb + skola = gnällig, trött kråka med seg blogg.


På fredag har jag presentation i skolan, ska presentera mitt val av slutarbete som jag FORTFARANDE inte valt. Så jag jobbar på två presentationer så att jag kan bestämma mig i sista minuten. Och så har jag en del på jobb utöver det, då vi är lediga hela nästa vecka på grund av det kinesiska nyåret.

Feeest.

För dem som firar då. För mig blir det hemmaplugg, och förhoppningsvis inte fler projekt från jobb över ledigheten. Då hinner jag kanske till och med blogga ordentligt. Hoho.


En trött kråka som stänger ner Adobe Illustrator för kvällen.


Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0