inte så röd längre

That awkward moment då man gör en spännis-pose men glömmer att spänna sig...


Näh, skulle bara visa upp håret, men det är så klart alldeles för mörkt ute för att få med själva nyansen. Så här ser det svart ut. Ganska dålig bild egentligen, ville mest visa upp musklerna antar jag. "Musklerna" ja.

Det blev alltså mycket mörkare än vad jag kan minnas att Magohny ska vara, så antingen är mitt minne kasst, eller så är detta någon annan färg helt enkelt. Ni ser det inte här, men det är väldigt mörkt, dock ej svart, med inslag av vinrött eller lila, beroende på ljus.




Roligare färg utomhus i alla fall. Får väl ta en tur på balkongen imorgon, mitt balkongposerande kan ju roa grannarna om inget annat.

Och ja, nu matchar jag inte min bloggheader längre. Katastrof.


Nä men nu ska jag lista en massa Bali-hotell som familjen kan välja mellan i veckan. Och äta glass.

De nya fyllningarna i tänderna måste ju invigas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0