hello 2012

Hoppas att alla hade en najs nyårsafton! Jag firade i Malaysia för första gången, då jag åkt hem till Malmö både 09/10 och 10/11.

Vi spenderade helgen i Shah Alam, men åkte in till The Curve och firade det nya året. Det gjorde några andra tusen personer också, kändes det som. Det tog oss en timme att komma ur garaget bara, så det var kanske bra att man inte åkte in till tornen i KL...


Det verkar inte som att mina sms eller whatsapp kommit fram så bra, men jag hoppas att alla hade en fin kväll, och kommer att få ett bra 2012. Jag vet i alla fall en som är väldigt, väldigt förväntansfull, hoho.

Ledtråd?

Jaaag!


Mest för att jag sa ta examen, få spendera mer tid med familj och vänner, och få mysa i skägget på min lille Wiggo, vareeendaaa daaaag. Och förhoppningsvis få ett bra jobb, och hålla mig frisk osv.


Jaja, här kommer bilder:




Gott nytt år peepz!

Kommentarer
Postat av: elin

gott nytt kära du! kom hem snart! saknar dig! <3

2012-01-01 @ 18:13:34
URL: http://mittkreativakaos.blogg.se/
Postat av: Maria

Wow vilka fyrverkerier! :) Hoppas att du hade en bra dag/kväll! Jag saknade dig dock här hemma detta året! Men snart så kommer vi ner till dig och sen kommer du hem! Jag och killarna längtar redan efter myskvällar/dagar! :D Puss och kram

2012-01-03 @ 00:08:14
Postat av: Firre

Gott nytt år på dej!! Jag ska till KL snart, på en snabbvisit :D

2012-01-04 @ 04:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0