här är en gladare ida

Heey heeey, I'm baaack! Och ryggvärken from hell försvann lika fort som den kom, det verkar ha varit en nerv som kommit i kläm eller så. Blev bättre efter en lång tupplur igår, och idag känner jag inte av det alls. Är alltså mycket gladare idag, men känner också mycket mer respekt för kroppen, och hur stor makt den har över mig ändå.

För det gjorde verkligen skitont.


Idag jag varit en sväng i Shah Alam för ett tandläkarbesök. Blev en slant fattigare med en tand gladare i alla fall.


Sedan firade jag med min alldeles första koreanska måltid. Har aldrig varit riktigt sugen på att testa, men idag blev det av i alla fall. Det blev ett gäng väldigt röda nudlar, och röd mat är ju i många fall väldigt spicy, och spicy mat gör mig väldigt glad. Ungefär som då man äter choklad.

Endorfiner är trots allt det bästa då man vill fira loss efter ett par skitdagar.


Bi Bim Guk Su, tunna nudlar dränkta i chili (eller kimchi kanske). Har lite svårt för kalla nudlar, men annars var det nice.

Kommentarer
Postat av: Le fis

Det ser riktigt mumma ut!!! Vad är en typisk koreansk efterrätt?

2012-02-08 @ 09:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0