gonattpepp

Hej. Jag har inte glömt bort bloggen, däremot har det varit fullt upp på kontoter i veckan, plus att planerandet inför mitt slutprojekt till examen startar imorgon. Så jag har varit lite distraherad de senaste dagarna, i samband med både jobb och skola.


Men jag är inte här för att gnälla av mig, utan bara för att berätta att det är fredag imorgon (om någon lyckats missa det), vilket betyder helg, som i sin tur betyder att det blir lite uppdateringar här i bloggen.

Fast något säger mig att det mest lär bli designrelaterat, då det är så mitt liv ser ut just nu. Och helst i framtiden också dock, fast med mer än 3-4 timmars fritid om kvällarna helst.


Får avsluta dagen med lite självpepp i form av visa ord från en vis man:

"Choose a job you love and you will never have to work a day in your life." -Confucius

Pepp pepp pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0