blårutigt

Det var meningen att jag skulle blogga idag, men jag har inte varit hemma tyvärr (och mina mobiluppdateringar brukar inte vara av högsta kvalitet).

Det blev inte av att åka till Joshuas öppet hus för att fira det kineriska nyåret (något kom upp för min transportkompis) så vi ska gottgöra genom att göra staden på torsdag istället. Hela lilla gänget.


Idag har jag istället varit på The Curve och umgåtts med hertigen + familj, ätit sushi, och träffat hans kusin med pojkvän som tydligen pluggar borta på LKW (min rivalskola). Så finskjortan fick åka på ändå.

Imorgon blir det en massa ärenden och plugg, och så ska jag förhoppningsvis köpa någon liten hårfärg borta på apoteket. Mina rötter är lika diskreta som en kissfläck i snön.

Ungefär.



Finskjortan på, rötterna dolda. Och vad märkliga mina bryn blev här? Oh well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0