ångest och glass

Oppps hamnade visst i Shah Alam, med löjligt begränsat internet. Så det blir ingen superupdate idag heller.

Kan däremot berätta att min första lektion i Independent Research (slutprojektet) gick hur bra som helst. Kom dit med fem idéer (ja ja, fyra och en halv) och min mentor gillade alla fem (okej fyra) så jag får själv välja vilken jag vill köra vidare på.

Har jag nämnt tidigare att jag har beslutsångest?

Och prestationsångest för den delen, det är ju sjukt vad jag stressar upp mig varje kväll/natt/morgon innan jag ska visa framsteg (eller idéer, tydligen) på projekten.


VARJE GÅNG??


Tänkte designa en motiverande poster att hänga på väggen, för att påminna mig själv att försöka göra mig av med just denna egenskap. Och för att jag gillar motivationposters med najs typografi. Oavsett budskap egentligen.


Berättar mer om mina idéer senare, men här kommer en bild på mig från kvällen så länge, med en av mina favoriter från den japanska glasskiosken; rom russin.



Glad för japansk glass, varav fint (och rosa?) leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0