when blood is boiling

Kom precis innanför dörren, och klockan är snart halv nio. Man kan ju säga att det ska bli skönt att slippa trafiktstockningar i hemstaden.

Det har varit en lång dag med samtal med min mentor inför slutprojektet, besök på hotellet där vårt examensevent kommer att hållas, och så photo shoots som ska hamna i vår graduation book.


Så det har absolut varit en lyckad, och väldigt busy dag, som jag nu tänker avsluta med ett stort glas Vanilla Coke och lite filmmys.


Fast blodet har även kokat lite idag, och jag har ett väldigt jobbigt telefonsamtal inför mig imorgon. Så jag samlar all kraft och glädje just nu så att jag kan vara stark och positiv imorogn. Ibland måste man helt enkelt ta tjuren vid hornen och bete sig så professionellt som möjligt då andra har svårt för det.

Kan inte gå in på detaljet just nu, men förhoppningsvis löser allt sig imorgon och i så fall delar jag gärna med mig av detaljer.

Positiv energi, hej och hå.

Kommentarer
Postat av: Mams

Hoppas du hör av dig så snart ditt samtal är över! Tack <3

2012-02-17 @ 19:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0