söndagstänk del 2

En sak som ska bli extra kul med att flytta hem igen är ju att man kommer få tid över till fritidsintressen igen, som ej har att göra med Adobe Illustrator eller att åka till utskriveriet.


• Bland annat så vill jag köpa en longboard som jag först ska måla undersidan på, och sedan åka flera mil på så fort jag lärt mig 'bromsa' (en av de anledningarna att jag aldrig fortsatte skejta).

• Sedan så vill jag börja dansa lindyhop, och jag har NÄSTAN lyckats övertala hertigen att joina. Han vill bbörja träna Muay Thai, men jag tycker att lite dans och lite fight kan ge bra balans i livet. Måste bara lirka lite till tror jag.

• Och så ska jag baka mycket. Baka kakor och tårtor som när jag var liten och bodde hos mormor om helgerna. Gosh vad jag saknar henne, och vad jag saknar att ha en ugn.

• Sedan så tänkte jag att jag ska plinka mer på min lilla ukulele än vad jag gjort här.

• Men det som ska bli bäst av allt är att faktiskt kunna gå ut och promenera. Jag har bott brevid en ringled på tok för länge nu. Det ska bli skönt att lunka runt i ett svalt klimat med lille Wiggo igen.


Så när det kommer till hobbyfronten så ska det absolut bli skönt att få komma hem. Att äntligen få tid över i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0