panik och pattaya

Ni får ursäkta tystnaden här i bloggen. Det är inte så att jag inte har något att skriva om, jag har bara så sjukt mycket att göra i veckan.

Och nästa tydligen.


Är redan inne på vecka 6 i skolan (alltså halvvägs???!!!) vilket gått helt sjukt snabbt och jag känner knappt att jag fått något gjort, av det jag ville ha gjort hittills.


Och så är det veckan innan min sista vecka på jobb, och har nu plötsligt fått i uppgift att illustrera 10 uppslag i tidningen innan jag lämnar. Förra veckan illustrerade jag 2, och nu har jag alltså mindre än två veckor på mig att illustrera 10. Sååå, vi får se hur det går.

Just nu känns det mest som att man blir squeezad på all juice innan man lämnar. Jag måste i alla fall lägga fokus på skolan, då det kommer att gynna mig mest.


Men nog om all stress, här kommer två glada mobilbilder på dagens lunch: Nasi Goreng Pattaya.


Vilket är en rätt med stekt ris som serveras innuti en omelette. Risets Calzone typ.


Serveras även med en hel del chilisås. Om nom.


Nä, men back to work nu då....

Kommentarer
Postat av: Toffiesofie

Hu, vet exakt hur det känns, skolstress kan stå en upp till ören och tre meter till - men konstigt nog löser det sig alltid + tänk du är snart klar!!! Hur grymt är inte det :D Tänk du är ju på upploppet nu ... :D

2012-02-08 @ 09:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0