orkar inte, men här är jag ändå

Tänkte precis blogga om att jag inte orkar blogga idag. Men nu sitter jag ju här. Med min lilla hunchback position framför macen.


Fick inte många timmars sömn i natt, och har spenderat hela dagen i min favorit-print-shop. HELA DAGEN. Gav mig på en handgjord variant att binda ihop min Internship Report, vilket var sjukt korkat då jag aldrig testat på den stilen innan, och hade sjukt många dokument som skulle med.

MEN. Det blev skitfint. Glömde tyvärr att ta bild, men det får jag göra då jag får tillbaks eländet. Förhoppningsvis med ett fint betyg då.


Eller bara en fin kommentar angånende min underbart unika stil att binda dokument.


/En som satsar på fina detaljer istället för innehåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0