har möjligtvis bestämt mig

Nä nu ger jag upp, jag tror minsann att jag kör på det här imorgon:


Sned tjej. Hela jag fick inte plats.


Grön klänning med gult som 'color blocking'-färg. Fast klänningen kommer att förgrönas i photoshop såklart, det är ju ändå grafisk designer jag ska ta examen som, så lite fusk sidan om måste ju bara vara bra.

Hade också tänkt köra på någon slags pinup frisyr med bandana, men kan inte riktigt bestämma mig ifall jag passar i det eller ej.



Ja inte just denna bandada då, har en grön som jag precis lyckades lokalisera i röran.


Det ska ju vara 50-60-talstema, men har liksom ingen bandana eller schal som passar den eran. Får se vad de andra kör på imorgon, och improvisera lite helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Så söta kläder! Du passade superbra i det! :)

2012-02-16 @ 19:57:42
Postat av: Mams

Wow, en ny sida av mitt lilla <3, me like a lot. Kör hårt...

2012-02-16 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0