gröna val

Här går jag och snörvlar, och försöker pilla ihop en liten outfit inför morgondagens photo shoot (till klassens graduation book) och upptäcker vad få gröna plagg jag har i garderoben.

Och att det var ett tag sedan jag rakade benen. Oppsss.


Jag har en alldeles nyinköpt klänning som jag ska ha på själva examensdagen, hittade en underbar, enkel skapelse på Zara som är tillräckligt lång att ha på scenen, men en liten ärm också, och så sitter urringningen i ryggen. Jehettefin.

Men frågan är om jag vill vara likadant klädd i vår graduation book som på själva examensdagen. Det enda gröna plagg jag har bortsett från klänningen är ett alldeles för tight linne, eller bubbas bandana. Kanske borde köra på en liten pinup frisyr i boken?


Eller samma klänning fast en liten kofta utanpå då vi kör på tema color blocking + grönt?

Åh, desicions desicions...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0