te + choklad + buddha = sant

Här kommer kanske ett lite random inlägg i jämförelse med hur resten av bloggen ser ut just nu, men jag var bara tvungen att tipsa om ett supernajs te jag börjat dricka.


Det är ett litet organiskt te med smak av aztekiska kryddor och choklad. Men om inte det var övertygande nog för min del, så föll jag även för de små visdomsorden på tepåsarnas lappar. Och helt ärligt, så hjälpte ju förpackingens detalj i form av en liten buddha i meditationsposition mitt i streckkoden till lite också.

En liten designers arbetsskada antar jag.



Yogi Tea, Choko: Aztec Spice. Omnoms.


Övertygande streckkod.


Dagens budskap: "You must step out of the house for learning".

Mucho najso frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0