hoppsan

Att la familia kom till Malaysia innebar tydligen blogguppehåll, opps.

Men ja, jag lever fortfarande. Dock med första gradens brännskador från Bali, så nu kan jag inte gå med bar rygg på examen som tänkt.


Det är förresten därför jag pillar in ett litet blogginlägg idag, för att påpeka att om ungefär 12 timmar så kommer jag att avsluta ett tre år långt kapitel här i Malaysia, mina studier på Raffles International College.

Någon gång efter sju så kommer jag att bli uppropad på scenen, få mitt diploma och skaka hand med herr Britton, sedan flyga ner från scenen, fri som en liten birdie.

Tills vidare.


MEN det händer alltså om 12 timmar. Innan dess ska jag in och fixa lite på mitt bås och projekt.

Jag får uppdatera er lite om projektet och allt snart, efter examen kommer jag i alla fall få tid till det...


PS! HÅLL ALLA TUMMAR OCH TÅR TACK.

Kommentarer
Postat av: Firre

aa det har varit sååå tyst! har kollat in varje dag för att se om du lever haha! ska bli spnnande att se alla bilder och STORT GRATTIS IDA! du är grym! ha en alldeles underbar graduation day! :D

2012-04-03 @ 17:59:09
Postat av: Elin

Tack för uppdateringarna de har varit efterlängtade ;-) behövs inte hållas några tummar och tår för du är så grym så du kommer klara detta med glans och få din examen! Så grattis älskade du! Kom hem snart för jag saknar dig! <3 <3 <3

2012-04-04 @ 08:37:13
Postat av: Fie

Stooooooort grattis!!! Världens bästa AD!!!! Gud, tänk du är klar nu! Det är helt otroligt grymt jobbat! Stolt över dig :-) :-) vi får fira ordentligt när du kommer hem! Vilket är SNART :D

2012-04-06 @ 18:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0