ett litet levnadstecken

Nu har min blogg fått vila sig alldeles för länge. Det börjar bli dags för väldigt försenade bildbomber ifrån familjens vistelse i Malaysia och Indonesien under mars/april, och så klart från min fina examenskväll. 

Det kommer att ploppa upp en massa inlägg och bilder under veckan, men idag passar jag bara på att meddela att både jag och bloggen fortfarande lever. Min jet lag har lagt sig för länge sedan, och jag har börjat vänja mig mer vid mitt gamla klimat.


Men det är mycket som ska göras fortfarande, rum ska röjas, jobb ska sökas och fästman ska anlända. 

Men än så länge passar jag på att ha lite semester.


She's alive! And curly!


Ps. Som ni kanske ser har jag hittat min gamla skruvlockstång. Det blir extra kul om man tuperar håret efteråt. 

Det var nog allt för tillfället, over and out.

Kommentarer
Postat av: Firre

oh äntligen är du tillbaka! vi är i samma land nu dessutom haha! väntar nu på en grym update :D finfin tjej med coolt hår!

2012-04-26 @ 23:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0