ligger back

Jag ligger lite efter med mina Aussie-updates, men har fullt upp, och har jag inte fullt up så har jag säkert en annan bra anledning. Men allt kommer upp när jag kommit tillbaka till Malaysia.

Imorgon åker vi till Melbourne vid lunch, och där tror jag inte att vi kommer att ha internet, så mina reseupdates slutar nog här, och börjar igen på onsdag eller torsdag beroende på humör, hoho.


Har 348348763478 bilder att gå igenom, vilket jag inte kommer att göra ikväll, för nu ska det packas och ätas en massa popcorn. Men senare kommer det som sagt en massa updates, men hur många intressanta bilder som helst.

Och så några mindre intressanta.


Men här kommer en då jag står några meter ifrån en klippa vis La Perouse.

I helt fel skor dessutom.


Skitläskigt var det i alla fall. Men men, fler La Perouse bilder nästa vecka, och så en massa annan sightseeing, och så matbilder så klart. Om inget kommer upp i veckan då.

Trevlig helg~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0