hej och hå

Ni får ursäkta veckans bloggpaus, men just den här veckan (vecka 12) så är mitt liv alldeles upp och ner.


Ingen vila, ingen ro, inget liv, ingen sömn, ingen TV, ingen facebook, inget Sims, inga ordentliga mål - inga matbilder, inga andra bilder heller, inga blogginlägg...

Däremot mycket stress, många Livita drycker, mycket Illustrator, mycket Photoshop, mycket Flash, mycket Dreamweaver, många besök på pappersföretag, många besök hos tryckeriet, många utskrifter, bokbinderi, många stunder med skärmattan och papperskniven, många ömma muskler i höger arm, många taxiturer, massor med pengar som förvinner...


Och så packning på det.


Men jag blir inte helt crazy än. Allt löser sig. Detta fixar jag. Jag är bäst.

Pepp pepp pepp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0