den försenade matbilden

Idag kommer jag ÄNTLIGEN in på bloggen, vilket är bra då jag blivit så fustrerad varje gång jag fått error i rutan varje gång jag varit på väg att blogga i veckan. Kunde inte ens läsa andras bloggar på blogg.se? Har ingen aning varför jag inte kom in, men det har varit frustrerande då jag haft ganska mycket att blogga om i veckan.

Men idag har jag ganska mycket att göra. När jag äntligen kommer in liksom. Kul.


De känns kanske inte så aktuellt med söndagens matbild längre? Den kommer ändå.

Jag och hertigen var på Pavilion och BB Plaza under dagen, och jag åt en Alfredo på Pasta Mania, favoritpastastället. Det ser kankse inte så speciellt ut, men det är sjukt gott där. Och billigt! Fast min favorit är Al Funghi. Och så mozarellasticks. Omnomnom...



Min skugg-tutorial bev heller aldrig av, men det hinner jag desvärre inte lägga upp nu. Detta är vecka 11 och nästa vecka är alltså vecka 12 = sista veckan av terminen = jobb upp över öronen.

Det hjälper inte direkt att det imorgon är en helgdag och att alla printing shops är stängda + att jag måste hinna med en inflyttningsfest/tillställning i Shah Alam på lördag (på förmiddagen, den enda tiden då de är öppna) så nu ska jag ringa runt och höra vilka som är öppna på söndag förmiddag. Om några ens är det.


Varje helg är inte helt najs kan man väl säga. Men jag kommer absolut att uppdatera bloggen bättre, nu när jag alltså kommer in igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0