PSD Invasion Tour

Phew vilken helg! Igår sprang jag på marknad och i staden med Joshua i 12 timmar, och idag spenderades hela dagen på festival.

Snacka om att mina fötter är sura på mig nu.


Har fixat iPhoto nu så här kommer bilder ifrån dagen:



PSD Invasion Tour, efter Peter Says Denim, ett klädesföretag ifrån Bandung. Var och besökte deras kontor när vi var och reste i Indonesien sist, gillar deras stuff.


Headlining var Rocket Rockers, även dem från Bandung.


Där fanns 6 lokala band som spelade också, men dem har jag sett så många gånger så fotograferade bara RR.


De spelar helt annan musik än resten av banden, lite mer pop-rockigare, och inte så metal. Jag gillart.


Jag fick lära mig att fest på indonesiska heter 'pesta' och dansa heter 'dansa'. Hehe.


Hertigen var där och rockade loss.


Och vi fick med oss Jamal också.


Glad men trött i benen, phuuhu. OBS ej min fimp. Blä.


Till middag blev det en sub med seafood/crab. Och så testade jag Fanta Anggur, mest för att den var lila. Anggur betyder förresten vindruvor på malaysiska.


Några timmar efter så blev det efterrätt på Tutti Frutti. Vanilj- och hallonfroyo med persika, lychee, hallonsås och så lite kex/chokladcrisp på toppen.


Killarna mumsade också.


Om nom nom.


Nu; vila mina arma footies, framför Tangled en stund innan läggdags. Klockan hann visst bli halv tre redan, opppsss~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0