hej här är jag

Tänkelitänk på gång.


Ida, varför bloggar du inte? (Är det meningen att ni ska fråga, tack för att ni bryr er, hoho...)

Nu är det redan vecka 2 på den här terminen, av 12. Vart tog de två veckorna vägen? Tiden går bara så sjukt snabbt nu.


Jag har i alla fall mest sysselsatt mig med skolarbeten (mjukstart), sims (passar på så länge jag hinner) och så ett hemlig projekt.

Varför är det hemligt?

För att det låter viktigare och mer intessant så. Det är en liten design jag sysslar med på fritiden, nu när livet vet av vad fritid är. Det lär vara bortglömt om två veckor. Det kommer i alla fall upp så fort det är klart, men det tar så lång tid. Vill att det ska vara perrrrrfekt.


Tänk om man älskat alla uppgifter man fått i skolan/jobblivet också, vad fint och detaljerat allt hade blivit då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0