här regnar det som bara den

Som ni ser.


Jag hade planerat att ta med bubba till Pavilion för att testa ett nytt matställe jag hittade igår, där de serverar en massa olika tacos och burritos, vilket annars är lite sällsynt här borta (det och falafel).

Men det ser inte ut som att det lär bli av. Taxi + regn = trafikstockning from hell.


Jag har varit sååå sugen på tacos ända sedan jag skypade med la familia i helgen, samma dag som de skulle avnjuta denna svensk/mexikanska delikatess. Ja, jag tycker att man borde få kalla det svensk/mexikanskt när man gör dem hemma i alla fall, det blir liksom svenska tacos då. Sickly gott.

Imorgon har vi bil i alla fall, så hoppas att vi kan åka in då. Och stilla min tacoslust.


Sedan har vi bara gräddbullarna kvar, någon som var sugen att skicka eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0