planerar lite

Oppps försvann igen. Ja jag har gått i ide de senaste dagarna, är tydligen inte riktigt frisk än.


Nu drömmer jag mig bort och kollar in boende och sightseeing på Bali. Snart bara fyra månader kvar tills la familia kommer och besöker, så man får ju börja planera lite. Måste bara ha mina examensdatum först, sedan ska det minsann bokas och planeras.

Har diskuterat lite med hertigens föräldrar idag, det är tur att de varit på Bali hundra gången (ungefär) OCH att hertigens mamma jobbar på resebolag. Så de vet precis var man ska bo, och vad man ska besöka. Så jag har fått en hel del tips idag.


Men det är som sagt 4 månader kvar, vilket också betyder 4 månader kvar av skolstress innan dess.

Dags att ta tag i livet och ge sig in i Adobe Illustrators värld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0