gnäller av mig

Hur mycket vätska får plats i en näsa? Eller i själva näsgången eller vad allt heter.

Det bara rinner, och rinner, och rinner från min högra näsborre (vänster har tydligen klarat sig) och jag snyter mig typ var femte minut? Det känns så slösaktigt när jag ser alla små vita näsdukar i papperskorgen.


Finns det inte någon sorts superpytteliten näs-tampong man kunde köra upp i näsborren så att man slipper då det rinner ner mot överläppen? Det hade säkert hjälpt en hel del, kanske varit lite naturvänligare också.

Jobbigt när man ska prata med folk och bara föreställer sig hur snoret kommer spruta ut när som helst. Gärna då man inte har någon näsduk nära heller.


Gnällgnällgnällgnällgnäll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0