fars dag idag

Idag är det fars dag, (i Sverige i alla fall) och jag måste nog få påstå att jag har världens bästa och småtokigaste pappa. Roligaste också, om man har 'rätt' sorts humor.

Jag skickade i alla fall ett litet mms, för att visa min uppskattning på en sådan speciellt dag, där jag ritat min paps favoritkaka, nämligen spettekakan.


Den fick sig en fin liten mustasch också att symbolisera fars dag då.


Han sa inget om det, men jag är ganska säker på att han tyckte att den var underbart fin.

Kanske inte fin nog att hamna i design-kategorin, men fin nog att förgylla hans lilla söndag där hemma. Hoppas jag.


PS och lite för att fjäska för att han inte fick mitt födelsedags-sms i oktober. Men jag glömde absolut inte bort hans födelsedag, jag kan däremot ha glömt att smsa bara...


Ja ja, nästa år kommer jag i alla fall kunna vara med på allas födelsedagar igen för första gången på 3 år snart. Då får vi fira tre gånger så festligt helt enkelt. (Min också så klart, hoho.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0