en som kommer att sova gott i natt

Nu är jag hemma. Och utslagen. Jag har spenderat i princip hela dagen i staden, och jag har gått vilse minst två gånger, missat mitt stopp med monorail (varav att jag åkt på ett lite längre äventyr), fixat sista julklappen, och fotograferat som en dåre. Orkade dock inte gå och släpa på superkameran idag, så det blir en bildbomb imorgon á la shitty phone pics.

Ifall någon är instresserad av att se lite olika delar av KL (med halvkass kvalitét) nu när jag ändå varit i varenda hörn idag. Kika i så fall in imorgon.


Ikväll ska jag bara ta hand om mina arma klövar, packa lite klappar, äta en Zinger från KFC och sedan lite poori. Om jag orkar det sistnämda.

Hoppas det, poori är gutt. Och lagom snacksize. Jaja, mer om det i ett matinlägg en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0