fantastisk skitdag

Oj oj oj, jag har verkligen haft en alldeles fantastisk skitdag idag.

Blev bjuden på karaoke med bubba, Pan och sju till av hans vänner. Vi hade ett stort rum med massor av snacks och god dryck, och en massa härliga låtar i över fyra och en halv timme.

Sedan stack allihopa (minus två) ut och åt supergod mat innan vi vandrade runt lite på Pavilion tills det blev dags att åka hem.

Najs dag eller hur? Synd bara att jag tappade min plånbok i taxin. Ångest. Stress. Klump i bröstet.

Skit också.

Tur att jag har alla mina viktigaste kort (körkort, visa osv) i en korthållare sidan om, så allt det har jag kvar. Men blev av med mitt malaysiska bankkort, mitt studentkort, ca 300kr, en massa intressanta visitkort jag tänkt spara inför framtiden, ett tjugotal använda biobiljetter att spara på (heh), gamla koncertbiljetter och en bild på Jackie Chan som jag rivit av från ett reklamblad.

OCH mitt medlemskort i fisens 'grynet fanclub' som jag fick när jag var cirkus 14, och sparat sedan dess.

Får panik när jag blir av med saker som betyder något, 300kr kan man liksom klara sig utan, men jag är lite utav en samlare när det kommer till nostalgi-prylar.

Men men, det är bara att försöka sluta tänka på vad mer som fanns i plånkan som jag blivit av med, blir bara värre då känns det som.

Vill även tillägga att det var en fin jäkla plånbok. Ugh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0