sunday, funday

Örk vilken dryg plugg/jobbdag jag haft, hektiskt som bara deeen. Om man bortser från min rekordlånga tretimmars-tupplur mellan 18.00 och 21.00.

Sedan har jag haft ett långt telefonsamtal med min kära mams med, måste ju catcha up lite då och då, och beställa truly juicy nu såhär efter födelsedagen.

Åååååhhhh, truly juicy, vilken lyx för de små smaklökarna.

Snälla. Kom. Snabbare.

Sedan har det ösregnat några timmar. Ett så våldsamt regn har vi inte haft på länge, med regnet kom åska och blixt, och med det kom en massa bilalarm igång nere på gatan, och kanalerna på boxen försvann. Tur att man varit så upptagen då.

Ska inte klaga egentligen, det har inte regnat på över en vecka innan (pga el niño i Filippinerna har jag hört) och alla har blivit alldeles loco. Det blir bara fööör varmt.

Och här har jag sett ut denna sega söndag:


Har varit extra ren runt halsen. Hehe. He.

Klockan är lite över fyra här nu.
Detta är ett tidsinställt inlägg, jag ligger egentligen och sover så sött, så sött just nu.

Hej mamma~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0