mellan bandung och bogor

Dagen då vi åkte mellan Bandung till Bogor tog jag knappt många bilder alls, men dokumenterade som vanligt all den mat jag stoppat i mig, så bilder på det kommer här.

I och med att vi åkte in om till Taman Mini i Jakarta igen, så blev det tre mål i tre olika städer under dagen:

Bandung

Hotellfrukost igen, den här gången inte lika spexig utan endast en peanutbutter/jelly macka och lite mos med någon sorts stuvade morötter och äggplanta.

Jakarta

Lunch hos Akiras morbrors matställe på Taman Mini, blev nasi goreng (stekt ris) och så ett sjukt gott anklår till vänster.

Bogor

På kvällen åt vi middag med Akiras faster på någon mysig restaurang, jag mumsade i mig en enorm sallad och jordbuggsjuice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0