hertigen i hålet

Idag har jag sett Paul. Ja filmen då. Den var faktiskt bra, väldigt rolig fast lite tramsig då och då men det hör ju till.

Visste dock inte att den brittiska duon från Shaun of the dead (bästa zombie-filmen ever) och Hot fuss skulle vara med, så bara det gjorde halva filmen.

Vi var och såg den i Shah Alam, efter att vi varit och kollat på bubbas föräldrars hus som snart har renoverats färdigt. Den lille hertigen fick ett ryck klockan fyra, då vi satt vid TVn och tråkade denna regniga söndag, och fick för sig att vi skulle ta en tur dit då vi inte sett huset på flera veckor.

Så när vi ändå kört hela vägen dit (23km) så kunde man lika bra passa på att gå på Sunway Pyramid och strosa lite, har ju inte varit där på flera veckor hellre.

Ett av mina favvo-malls ju, de har typ allt man kan behöva.

Forever 21, Asian Avenue, bubble tea, Krispy Kreme (dock så håller jag igen nu när jag får höra hur stor jag är hela tiden, buhu), takoyaki och så bio så klart.

Och nu har vi kommit hem, har ringt mormor då hela familjen är där och firar min fantastiska mams som fyllde år igår. Fick pratat lite med tvillingarna också, eller de gnydde i takt till mitt försök att konversera med de små korvarna.

Och sedan pratade bubba med brorsan i en halv evighet.
Då blev jag lite ignorerad -> uttråkad.

Så här såg det ut.

Hitta den lille hertigen i hålet.

Nu ska jag simsa lite innan läggdags, dags att spela Sims 3 nu när jag blivit lite mätt på Sims Medeltiden.

Det kan ni förresten anteckna om ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0