här händer minsann ingenting spännande


Men idag har jag varit på ambassaden i alla fall. Så här ser den ut.

Har blivit 1400 kr fattigare, men ett pass rikare.

Om två veckor det vill säga. Har ju mitt gamla kvar nu.

Det går ut i April 2012 (FYI) men man får liksom passa på innan ambassaden stänger i mitten av Juni.

Undrar var jag tar vägen efter det? Danska ambassaden? Var ligger den? Finns det en i Kuala Lumpur? Blir jag tvungen att åka till Singapore? Ja idag fick jag inte många svar, men hoppas på dagen då jag hämtar upp passet igen ju.

Många tankar som surrar runt innanför pannbenet mitt.


Något annat som fastnat i mina tankar/drömmar/dagdrömmar till och med är den otroligt goda taco-salladen inne på Pancake House (lite ironiskt kanske) som jag mumsade i mig förra helgen.

Kan. Inte. Sluta. Sagla.

Får försöka övertala bubba att åka dit i helgen kanske (om jag är frisk, börjar ana en UVI som smyger sig på) och det borde han ju ej protestera mot, lille pannkaksmonstret.

Hoppas hoppas hoppas att jag har fel angående hälsan för imorgon har jag full dag i skolan att orka med.

Ugh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0