god mat, mätt pirat


Hej hej säger en läskig, glad tjej?

Oppps
det var nog en början på röda veckan som spökade igår, för nu är allt frid och fröjd. Hoho.

Idag har jag haft en supernajs dag, en heldag med bubba på 1 Utama (ett stort mall utanför KL) där vi åt jättespicy kyckling i pita på Nando's, efterrätt i form av Tutti Frutti (frozen yogurt, första gången jag testade) och så avrundade vi det hela med Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides. Den var väldigt, very, mucho bra.

Passade även på att köpa lite skolmaterial och något fint jag hittade till min kära mams. Som försenad födelsedagspresent/morsdagspresent. Men misströsta ej, alla i la familia kommer att få minst en liten grej ♥

Kom nyss innanför dörren och sitter nu och glor på Bizarre Foods en stund innan jag ska testa mitt nya spel jag fått av bubba i försenad födelsedagspresent (på tal om försenade födelsedagspresenter liksom). LA Noire heter spelet, så spännande det ska bli, hohoho.

Jag iscensätter Pirates of the Caribbean 4, då jag tyckte att det var brist på ögonlappar i filmen.

Mer bilder kommer imorgon, lite lat att föra över just nu. Och så är det speldags, woop!

Kommentarer
Postat av: Chubbchubbs

du måste skriva om spelet var bra!

2011-05-30 @ 23:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0