cool in school

Hej här sitter jag.

Tar lite bilder på mig själv under lektionstid. Är lite cool in school och sånt bara.

Idag visar jag upp att jag faktiskt har två ögonbryn, och inte bara ett. Om det någonsin var någon som tvivlade.

Luggen har nämligen blivit lång nog att sätta upp i en liten klämmis så att den ramar in ansiktet istället för att dölja halva. Ungefär.

Längtar som bara den tills den dagen då jag kan stoppa luggen bakom örat. Den dagen kommer jag att fira. Och lova mig själv att aldrig klippa lugg igen.

Bär runt på en kamera runt halsen idag. Eller..?

Kommentarer
Postat av: Maria

Måste hålla med dig om att du var cool! ;)

2011-05-12 @ 20:56:21
URL: http://lamana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0